Des de la Junta d'EREA formada pel seu portaveu provisional i el seu secretari provisional, estem intentant dur a terme un seguit de reunions amb associacions que tenen objectius similars i que també agrupen a ex representants i ex activistes estudiantils. Per explicar-lis que EREA es convertirà en EPExA. I que no només volem agrupar ex estudiants de la PEF, EPA, EPAD, EPS i ÈPICA; dels quals el portaveu -i en part- el secretari n'han estat uns impulsors.
EREA-Associació d'ex representants d'estudiants i ex activistes estudiantils de les Universitats catalanes
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris relacions de col·laboració. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris relacions de col·laboració. Mostrar tots els missatges
dimarts, 10 de maig del 2011
Subscriure's a:
Missatges (Atom)