Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Articles. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Articles. Mostrar tots els missatges

dilluns, 16 d’abril del 2012

Ens fem ressò d'un article pel MEP

L'associació EREA ens volem fer ressò d'un article publicat a un diari digital. Es tracta d'un article a favor de la unitat del Moviment estudiantil plural, MEP. Del Joan:

Dirigit als universitaris de la UAB

Aprofitant la oportunitat que em brinda l'editorial del Grup Nació Digital, tractaré en aquest article una de les meves passions. El món universitari. I en especial: els moviments estudiantils a la UAB.

Ara que encaro la meva recta final com a universitari a la UAB -actualment en un centre adscrit formant-me en comunicació política- m'agradaria expressar algunes petites consideracions. Sobretot als activistes del "Moviment estudiantil plural" (MEP), que jo vaig anomenar en el seu moment "alternatives estudiantils" (AE). Però també, a tots els que s'estan graduant, especialitzant o fent un doctorat. El moment és idoni, perquè acabo el màster aquest juny; però abans dimitiré de totes les meves responsabilitats institucionals així com les associatives a la UAB, per tal d'impulsar la regeneració d'aquest moviment. D'aquest manera, nous estudiants agafaran el relleu més ràpid. El MEP usa diferents sigles a cada Facultat (GEB, JUNTS, EPS,etc.) però, giren entorn d'idees, formes i estratègia de representació i mobilització no violenta semblant.