El portaveu i el secretari que formem la Junta Provisional d'Ex Representants d'Estudiants Actius (EREA), Joan Gil i Pau Ortolà, voldríem amb aquest manifest i la teva firma, saber el nivell d'acceptació per tirar endavant, ja finalitzant el curs 2010/11 l'associació APExEA (Associació Plural d'Ex Estudiants en Actiu).
Aquest nou nom del col·lectiu sorgeix del procés de conjunció i col·laboració que estem intentant dur a terme des de la Junta provisional d'EREA i altres grups d'ex representants d'estudiants i de la voluntat d'integrar no només ex representants d'estudiants universitaris sinó tot ex activista estudiantil. El nou nom expressa millor la nostra visió d'unitat.